joi, 23 mai 2013


În lumea basmului

          Basmul aromân „Somnul, şoarecele şi cărăbuşul” a fost tema celui de-al patrulea atelier al proiectului „Vreau să-mi citeşti!”. Deşi textul a fost puţin mai lung decât cele pe care am lucrat la celelalte ateliere, nu ne-am speriat. L-am ascultat cu atenţie când ni l-a citit pentru prima oară doamna bibliotecară  Maria-Ana Lucaci. Apoi l-am recitit în lanţ şi am explicat cuvintele necunoscute. Acestea n-au fost puţine, dar am fost atenţi să nu scăpăm cumva vreunul. Dacă i-aţi fi văzut ce încântaţi erau când introduceau încă un cartonaş cu un cuvânt nou în banca de cuvinte!
Din acest basm am învăţat că nu este bine să minţim, că adevărul iese până la urmă la iveală. De asemenea am reţinut să fim buni şi să ne purtăm frumos cu toată lumea, nu se ţtie niciodată când se întoarce binele făcut.
Spre bucuria noastră, participanţii au fost activi, s-au implicat cu interes şi la activităţile din acest atelier. Se pare că aşteaptă cu nerăbdare ziua de luni când vin cu drag la Biblioteca Municipală Dej.
Maria-Ana Lucaci şi Alina-Maria Ciceo
Bibliotecare, Biblioteca Municipală Dej

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu