miercuri, 29 mai 2013

Ce ştim despre pinguini?

Ploaia care cade la Dej de câteva zile bune nu i-a speriat pe copilaşii care participă la proiectul „Vreau să-mi citeşti!”. Cu fâşuri şi umbreluţe, însoţiţi de părinţi şi bunici, au venit şi luni, 27 mai, la Biblioteca Municipală Dej.
Textul la care ne-am oprit a fost despre pinguini, vieţuitoare îndrăgite de copii, dar mai puţin cunoscute.
Am discutat despre locurile în care trăiesc pinguinii, cum se organizează în colonii, cum apar puii şi cum au grijă părinţii de ei, ce duşmani au.
În cărţi am văzut poze cu pinguini imperiali, moţaţi şi Adelie.
Am vizionat apoi un filmuleţ despre viaţa pinguinilor imperiali. Atât copiii cât şi adulţii l-au urmărit cu interes.
Şi pentru că a fost ultima întâlnire din cadrul proiectului, s-au oferit diplome pentru participare, câte o carte şi o ciocolată.
                   Maria-Ana Lucaci şi Alina-Maria Ciceo
                   Bibliotecare, Biblioteca Municipală Dej



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu