duminică, 19 mai 2013


Două mame, doi tătici

          În cadrul celui de-al treilea atelier al proiectului „Vreau să-mi citeşti!” ne-am oprit la poezia „Două mame, doi tătici” de Eugen Evu.
          Am citit poezia, apoi am explicat cuvintele necunoscute pe care le-am introdus în băncile  de cuvinte.
          Am organizat şi o „Vânătoare de cuvinte”. Dintre cuvintele alese din poezie le-am „vânatpe cele formate din o silabă, două silabe şi trei silabe şi le-am notat pe coli de hârtie colorate diferit.
          Participanţii au fost activi, au dat dovadă de interes şi s-au implicat cu seriozitate în activităţile atelierului. Cu toate acestea atmosfera a fost destinsă, chiar am râs şi am glumit.
                                                          Maria-Ana Lucaci şi Alina-Maria Ciceo
                                                              Biblioteca Municipală Dej





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu