marți, 18 iunie 2013

Vreau să-mi citeşti, la final!

Ultimul atelier din cadrul proiectului a avut ca temă „Simţurile”! Şi am simţit! Cu toţii! Cu toate cele cinci simţuri principale! Şi nu numai! Pe lângă dulceaţa fructelor degustate, suavitatea sunetelor ascultate, mirosurilor mai mult sau mai puţin înţepătoare, mai presus de toate, am simţit suflete vibrând la unison. Am simţit bucuria tuturor de a fi participat la aceste ateliere, mulţumirea bunicilor şi părinţilor că au petrecut clipe minunate împreună cu copiii şi nepoţii, satisfacţia bibliotecarelor de a-şi vedea apreciată munca, şi nu în ultimul rând am simţit copii fericiţi. Dar am simţit şi amărăciune că totul se termină, parcă prea repede, acum când totul era atât de frumos, dar şi speranţă că aceşti copii, au fost câştigaţi pentru lectură pentru totdeauna şi că nu vor rata nicio ocazie de a relua drumul către bibliotecă.
La revedere, Teodora-Timida, Mihai-Modestul, Tudor-Tomnatecul, David-Drăgăstosul, Alexandra-Ambiţioasa, Teodora- Talentata, Diana-Diafana!

Ana Maria Dudescu, şef birou Secţia pentru copii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu