joi, 18 aprilie 2013


Mărul Prieteniei

Prima întâlnire din cadrul proiectului „Vreau să-mi citeşti!” a fost un bun prilej să ne strângem împreună - copii, părinţi, bunici, bibliotecari - şi să punem bazele unei noi familii, familie în care fiecare membru îşi aduce contribuţia la petrecerea timpului liber într-un mod cât mai plăcut şi util.
Emoţiile de început s-au risipit repede pentru că activităţile au debutat cu un joc. Aşa am aflat că din noua noastră familie fac parte: „Teodora timida”,  „Alexandra ambiţioasa” şi un „Tudor tomnatic”. Primăvara a venit apoi şi în bibliotecă, fiindcă a înflorit Copacul lecturii din ale cărui flori, frunze, fructe am aflat ce cărţi citesc copiii, cât citesc şi ce aşteptări au participanţii de la activităţile noastre. Am făcut cunoştinţă şi cu ursul cel inteligent şi puternic din poveste care ne-a învăţat să împărţim cu cei de lângă noi un măr, o jucărie, dar şi bucuriile şi tristeţile vieţii. Le mulţumim bunicilor pentru că ne-au împărtăşit gândurile şi experienţele dumnealor legate de prietenie şi pentru sfaturile date celor mici. Creativitatea fiecărui participant, relaţionarea dintre copii, părinţi, bunici, dar şi distribuirea sarcinilor în cadrul echipei au fost puse la încercare (cu succes!) prin reprezentarea simbolică a prieteniei. Astfel, ne-au încălzit razele Soarelui Prieteniei, am simţit parfumul Florilor Prieteniei sau, pur şi simplu, l-am dus la „party” pe „prietenul care la nevoie se cunoaşte”. Către sfârşit, am învăţat să economisim... dar nu bani în puşculiţă, ci cuvinte în Banca de cuvinte, fiindcă ne ajută să ne îmbogăţim vocabularul.







Pentru implicare, deschidere şi căldura cu care au participat la acest prim atelier al proiectului „Vreau să-mi citeşti!”, fiecare primeşte de la mine un zâmbet şi, nu uitaţi, vă aşteaptă Coşul cu poveşti!     
 Aura Câmpan, bibliotecar

Secţia pentru copii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu